top
logo

Изаберите језик

 

 

За чистије и зеленије школе у Војводини

 

O еколошком пројекту

 


 

 

НАШИ СПОНЗОРИ

 

mnt-logomk-logo

Обавештење

Током 22-ог јуна (петак) од 8 до 12 часова осмаци имају увид у бодове на завршном испиту путем прелиминарних извештаја (у просторијама унутар школе).

XI Дечји фестивал (20.04.2018)

 

Пријава се врши на следећем линку:  https://goo.gl/forms/9LbZe2iPxSbMGHbn2
 
 
 
 
 

VII Берза средњих школа

 

Основна школа Јован Јовановић Змај дана 23.03.2018 године од 14 до 17 часова организује VIIБерза средњих школа у „Ади“ згради (Кањижа, Широка улица бр. 72.). Сваки ученик и родитељ имаће прилику да у складу са својим интересовањима потражи школу која га занима и да добије информацију о упису и сперовима дате школе.

Opštinsko Prvenstvo u košarci

OŠ ,, J J  Zmaj” u Kanjiži  je 25. 01. 2018. organizovala  Opštinsko  Prvenstvo u košarci za učenike i učenice osnovnih škola. Na ovom prvenstvu su učestvovale: OŠ ,, JJ Zmaj“, OŠ ,, Aranji Janoš“ i OŠ ,,Karas Karolina“. Ukupan broj učenika koji su učestvovali na ovom prvenstvu je 25 učenika učenica 22.

Prvenstvo je počelo u 12 časova , a završilo se u 16 časova.

Rezultati u konkurenciji  učenica:

1.       OŠ ,,Aranj Janoš” - Trešnjevac,  2  (2-2)


2.        OŠ ,,J  J- Zmaj”- Kanjiža,             1 (2-1)

3.        OŠ ,,Karas Karolina”- Horgoš      0 (2-0)

Rezultati u konkurenciji učenika:

1.       OŠ ,,J J Zmaj“ - Kanjiža,                4 (2-2)

 

2.       OŠ ,,Karas Karolina“ - Horgoš,    2 (2-1)

3.       OŠ ,,Kiš Ferenc“ - Trešnjevac,      0 (2-0)

Napomena: Prvoplasirane škole u obe konkurencije su stekle  pravo nastupa na Okružnom Prvenstvu.

Učenici  OŠ ,, J J Zmaj” prikazali su zadovoljavajući nivo takmičarskog kvaliteta i tehničkog znanja, pa se predlaže direktoru navedene škole da omogući nastup istih na Okružnom Prvenstvu. Mesto i vreme održavanja Okružnog Prvenstva biće naknadno određeno

Za OŠ ,,JJ Zmaj“ nastupale su učenice i učenici:  

1.       Kovačević Dunja  6a                                  1. Šabotić Damir 7a                          

2.       Rekecki Vivien     8b                                  2. Ljuboja Petar 5a                 

3.       Fabijan Oršolja  8b                                    3. Sujić Mateja 7a                  

4.       Mandarić Nasija 5a                                   4. Vidović Dušan 8a

5.       Lazić Nađa 7a                                           5. Mandić Aleksandar 8a

6.       Česko Viola 8b                                          6.  Vidović Mihailo  7a

7.        Vaskrsija Kovačević 6a                            7.   Petar Marović  7a

8.        Gubi Dora 7c                                           8. Kalinić Sergej 8a

9.       Njilaš Emeše 7c                                       9. Miladinov Ognjen 7a

                                                                         10. Simić Aleksa 6a

                                                                           

 Nastavnici:

Munir Šabotić, Dejan Mandarić

                                                                                                                          

 

Хероји наше свакодневице

Два ученика наше школе су учествовали на конкурсу под називом "Херој наше свакодневнице" у организацији Завода за културу Војвођанских Мађара. Њихов захтеван рад можете погледати на линку.

 

 

Херој наше свакодневице за Мартона Рожу, ученика 7. разреда је: Ференц Рожа

Херој наше свакодневице за Балинта Апроа, ученика 7. разреда је: Иштван Међеши

Наставник: Саболч Каваи

Кањижа, 2017.

 

Као наставник историје већ више од пет година тражим од ученика 7. и 8. разреда да саставе родослов. Најбоље радове деца представљају у оквиру школског такмичења. Конкурс Хероји наше свакодневицеје одлична прилика да резултате свог рада млади представе и у ширем кругу. Истраживање сопственог породичног стабла је из више аспеката корисно за децу. С једне стране се на тај начин одлично могу развијати разне методе истраживачког рада, а с друге стране упознају своје претке, што им ствара сигурну основу за веру у будућност, а имају прилику и да упореде садашњост са догађајима из прошлости. Сматрам, међутим, да је највећа вредност ове методе рада то што могу продубити, односно учинити приснијим однос између деце, тј. унука и старе генерације, тј. бака и деда.Ученици седмог разреда који су вршили истраживања су признали да су се изненадили када су сазнали кроз какве авантуре су им преци пролазили, често били у животној опасности и у веома тешким условима одгајали бројну децу. На основу тога је највећи допринос истраживања родослова то што данашњи млади људи с разлогом могу бити поносни на своје претке и на том основу изградити самопоуздање за будућност.

Тематика истраживања је одредила да у првом реду применимо метод„oralhistory“. Дакле ученицису се обратили својим дедовима и бакама, и на основу њихових испричаних успомена саставили рад. Деде или баке су испричали причу о својим дедама и бакама, па је тако успостављена директна веза између младих и њихових чукундеда и чукунбаба које никада нису упознали. Поред усмених извора се наравно појављују и предмети и писмене успомене. Да би схватили свеобухватна историјска догађања, односно да би истраживачки рад био објективан, деца су користила и одговарајућу стручну литературу, у првом реду радове из месне историје.

Током рада смо обратили пажњу и на то да прича о „хероју наше свакодневице“ буде уско повезана са најважнијим историјским догађајима места, тј. Кањиже, земље и света. Огромна вредност истраживачког рада је то што млади преко своје породице стичу увид у тајне месне историје, на основу чега јача њиховлокалпатритозам и љубав према завичају.

На такмичењу деца у оквиру усмене презентације користе и плакат који су сами направили, што публици помаже да лакше схвати и прати резултате истраживања.

Саболч Каваи – наставник који је помагао при припреми


bottom

Powered by Joomla!. Design by: themza joomla 2.5 theme  Valid XHTML and CSS.